perjantai 30. joulukuuta 2016

Operaatio rouva R on ehdolla vuoden hääblogiksi!



Meinasi tämän morsiamen kahvit mennä väärään kurkkuun avattuani sähköpostin! Minä, minun blogini on valittu vuoden hääblogi äänestykseen!

Hieraisin silmiäni toisen kerran, ja pitää se uskoa, että siellä tuttu ”Operaatio rouva R” nimi komeilee, ehdossa ”Vuoden hääblogiksi” kategoriassa ”vuoden 2017 uusi hääblogi”





Minun pieni päiväkirjaksi suunnattu blogini, jonka kävijämäärä kasvaa sadoilla päivä päivältä. Joka tämäkin on minusta huimaa!
Mä en voi esittää, kun nöyrimmät kiitokset että luette blogiani. Vielä nöyremmin kiitän, jos vielä äänestät minua.



Huh olen vieläkin häkeltynyt, enkä tiedä miten päin olisin, saatikka tiedä mitä kirjottaisin. Aurinko selvästi paistaa joskus risukasaankin.





Äänestää voitTÄÄLTÄ. Ja niin monta kertaa, kuin haluat. Aikaa äänestämiselle on reilu kaksi viikkoa, 15.1. asti.


Voittajat julkaistaan 22.1. Kaapelitehtaalla pidettävässä Love me do-messuilla.



Vielä kerran Kiitos!

Ei kommentteja: