keskiviikko 19. lokakuuta 2016

Vessakorit

Myönnän, mä olen ottanut suuremman luokan pakkomielteen vessakoreista!
Kaikki alkoi, kun näin Facebookissa häät 2016-ryhmässä kuvan maailman söpöimmästä omepelutarvike rasiasta. 



Samalla reissulla mukaan tarttui myös pieni ensiapupakkaus.



 
Anttilan konkurssimyyntiin menin myös toivossa, että löydän jotain häihin, ja löysinkin. Söpöt pärekorit, jotka ovat täydelliset vessakoreiksi ja sopivat myös meidän teemaan.

Joka kerta Tigerin ohi mennessä mun on pakko pysähtyä, ja kävellä sisään. Ihan vaan siinä uskossa että kuitenkin valikoimiin on tullut taas jotain uutta kivaa, mitä voisin laittaa vessakoreihin.
 
Viimekuun lopussa vessatarvikkeet näytti vielä ihan hyvältä. Edellämainittujen lisäksi olin haalinut laastareita söpössä peltipurkeissa, pieniä kynsiviiloja, nenäliinoja ja kylmäpakkauksen. Näitä identisiä koreja löytyy siis kaksi....

Homma lähti vähän lapasesta selatessani Sokoksen 3+1 kuvastoa. Mä en suinkaan löytänyt mitään vessakoreihin laitettavaa, mä löysin täydelliset pyyhkeet vessoihin! Pari päivää sulattelin itsekseni pyyhkeitä, ja päätin ostaa ne. 
 


Nyt meillä on kahdeksan meidän väreihin ja teemaan sopivaa käsipyyhettä pitsireunalla odottamassa ensi elokuuta. Eihän niitä ennen sitä voi edes käyttää, enkä kyllä tiedä kelpuutanko niitä edes meidän vessaan väreiltään tämänkään jälkeen.
Taitaa tää hääteeman mietintä mennä meikäläisellä jo VÄHÄN yli.

Eilen meidän vessakorin sisältö lisääntyi vielä näillä ihan välttämättömillä tavaroilla.
Voin melkeen käsi sydämellä jo vannoa, etten osta enään mitään muuta näihin koreihin, kun hygieniatavarat ensi kesänä.
Näistä koreista muodostuu kohta kallein yksittäinen menoerä meidän häihin.


Onko täällä joku muu morsian jolle vessakorit on muodustunut jonkinlaiseksi "ongelmaksi"?










Ei kommentteja: