tiistai 4. lokakuuta 2016

Karvakorvat häissä.

Tänään on eläinten päivä, hyvä syy siis kirjoittaa eläimistä häissä.
Me olemme molemmat kissaihmisiä, itse olen koko elämäni elänyt kissojen kanssa, O oli miettinyt kissan hankkimista ennen mun tapaamista.


Lumi asusti meillä, mun vanhemmilla ensimmäisestä kesästämme siihen asti, kun muutimme yhteen. Lakun hommasimme reilun vuoden päästä tästä. Olisi enää vaikea kuvitella elämää ilman näitä hölmöjä täystuhoja, joista ovat tulleet äärettömän rakkaat. 

Molemmat kissat on peräisin mun vanhemmilta, ja ovat keskenään biologisestikin veljekset, ainakin puolittain.

Laku ja Lumi


Varsinkin mulle oli alusta asti selvää, että kissamme tulevat jotenkin näkymään häissä.  Lähipiirikään ei varmasti ylläty tästä yhtään,  joulukortitkin lähtee toivotuksella; Laura, O ja pojat, ja meidän äiti mummittelee itseään kateille.

Yritin aluksi ehdottaa Valko-musta teemaa, yin ja yang tyylisesti. O hylkäsi tämän saman tien. Kissat oli tarkoitus ottaa mukaan meidän varaa päivä-kuvauksiin, Lumi ei kuitenkaan tykkää autosta eikä valjaista, idea hylättiin. Hääkuviin kissojakaan ei mitenkään fiksusti saa, ainakaan ilman vaatevahinkoja.

Aikamme mietittyämme päätin, että meille tulee kakkukoriste, jossa on hääpari ja kaksi kissaa.
Muutama muukin idea  meillä on hatussa, millä tavalla saadaan kissat mukaan salaisesti ujutettua häihin.

Näkyykö eläimet muiden häissä jollain tavalla?

3 kommenttia:

hile kirjoitti...

Olis ihana saada karvapallot jotenkin kans häihin fiilikseen mukaan mut täl hetkel ainoot ideat on lähinnä tylsiä tyyliin valokuvat johonki... eli ideoita kaivataan <3

Unknown kirjoitti...

Mä ainakin yritän pitää jotain salaisuutena häihin asti ;)

Mrs B. kirjoitti...

Mä oon toisaalta miettinyt myös samoja asioita - sitä, saisinko mä meidän koiraa millään tapaa tuotua juhlaan mukaan. Taitaa kuitenkin olla, ettei Helmiä sen suuremmin tulla näkemään meidän juhlassa, mutta idea tässä on mun mielestä tosi kiva! Lemmikit kuitenkin on perheenjäseniä, ja rakkaita sellaisia. <3 Innolla jään odottamaan paljastuksia siitä, millä tavalla teidän kissat tulee näkymään häissä! :-D