tiistai 27. syyskuuta 2016

Valintojen maailma

Eilen illalla kello oli miljoona, nukkumaan piti mennä ajoissa ja mä vaan jumitan koneen edessä kirjottamassa blogia.
Sain aikaiseksi tehdä sivut häiden teemalle , sekä julkaista kaikkien silmille meidän budjetin. Päivitin myös tuohon sivuun meidän teemavärit, kun ne vihdoin viikonloppuna lyötiin lukkoon.

Viikonlopun ensimmäisen askartelunkin julkaisen, kunhan  tästä ehdin, mutta ensin kaipaan neuvoja! Me tehtiin vähän kokeiluita maljakoista, ja kun ei osaa päättää!


 
Nämä ovat ehdottomasti liian tylsiä. Oikeat kynttiläkipot ovat pienempiä, ja sirompia ne nyt vaan sattuu olemaan jo toisella paikkakunnalla.
Sitten nämä kaksi, joiden välillä on vaikea päättää.

 
Jotenkin toi narulla kiedottu purkki on tosi kiva! Mutta pullosta en osaa päättää. Pitsillä vai ilman?

Ole kiltti, ja kerro mielipiteesi! :)

2 kommenttia:

Susanna kirjoitti...

Mä laittaisin pitsillä :) Mutta mä nyt laittaisin kaikkeen pitsiä :D

Unknown kirjoitti...

Mä oon vään samaa mieltä, ja sitä pitsiä löytyy... :D