sunnuntai 4. syyskuuta 2016

Asusteet

Tällaiset on rouvan tulevat asusteet.

  

Kaikki, ketkä minut tuntevat ovat varsin hyvin perillä siitä, mikä on minun suhde kenkiin. Mä olen jo täälläkin julistanut, miten astelen alttarilla vaikka ilman mekkoa, kunhan kengät on täydelliset!
Muutama herkkä hetki kenkien kanssa elettiin, nistä kirjoitin täällä ja täällä. Loppuen lopuksi täydelliset Menburin Laura kengät koossa 37 on ehkä myyty koko maailmasta, ja alkoi uusien täydellisten metsästys. onneksi kuitenkin löysin hyvin saman tyyliset toiset.

Voin siis mennä naimisiin, mulla on kengät!

Antaa kuvien puhua puolestaan.





Häälaukusta oli  hyvin selvät sävelet. Haluan helmiä. Paljon helmiä.
Tämä kyseinen laukku on pyörinyt päässäni ties kuinka kauan. Ja nimenomaan tällä versiolla, jossa helmiä on molemmilla puolilla.



Ja hiuksiin haluan ihan perus, sileän klassisen nutturan takaraivolle, ja sitäkin koristamaan ylläri, ylläri helmiä.



Hunnun kohtalo on vielä auki. Riippuu  paljon siitäkin, minkälaiseen pukuun päädyn.
Mutta huntu tulisi ehkä sitten nutturan alapuolle?

Korvakorutkin on hankittuna, Glitterin alesta muutamalla eurolla. Ne olen kuitenkin jemmannut jonnekkin hyvään talteen ja tähän hätään niitä en löytänyt.

Kaulakorun kohtalo on myös auki. Riippuu puvusta. Ajatuksissa kuitenkin on, että lainaisin äidiltä helminauhaa. Sitten saisin myös jotain lainattua - kohdan täyttymään.

Kengät on tilattu Zalandosta, laukku ja hiuskoru Saksan Amazonista.


Mitäs pidätte asusteista? Voiko helmiä olla koskaan liikaa? Ja onko typerää ostaa asusteet ennen pukua?

10 kommenttia:

Susanna kirjoitti...

Eihän nyt helmiä voi olla koskaan liikaa ;) Ihanat kengät ja laukku!

hile kirjoitti...

Toi laukku on aivan sairaan ihana!!! Järjestys missä asunsa ostaa on mun mielestä ihan sama jos kuitenkin on päässä visio et mitä haluaa <3 asusteet ainaki mätsää sul sen verran hyvin et en kyl usko mekon löytymisen olevan vaikeeta - helmiä jos löytyy niin sopii mikä mekko vaa mistä ite vaan tykkäät ;) mul on kans pohdinnassa et haluunko huntua vai en...
http://hullunahaihin.blogspot.fi

hile kirjoitti...

Toi laukku on aivan sairaan ihana!!! Järjestys missä asunsa ostaa on mun mielestä ihan sama jos kuitenkin on päässä visio et mitä haluaa <3 asusteet ainaki mätsää sul sen verran hyvin et en kyl usko mekon löytymisen olevan vaikeeta - helmiä jos löytyy niin sopii mikä mekko vaa mistä ite vaan tykkäät ;) mul on kans pohdinnassa et haluunko huntua vai en...
http://hullunahaihin.blogspot.fi

Unknown kirjoitti...

Ei niin. Kiitos, rakkaudella valittu :)

Unknown kirjoitti...

Suurinpiirtein tiedän, mitä haluan. Ja mä tiesin, etten kenkiä tule tosta noin löytämään mistään. Helmet sopii aina häihin, ja kengät menee hyvin luonnonvalkoiseen sekä ihan puhtaanvalkoisen kanssa.

Bloody Mari kirjoitti...

Laukku on minunkin mieleeni! Kengät ovat kauniit, mutta murtaisin nilkkani noilla koroilla. :') Sopivat yhteen täydellisesti tuon hiuskoristeen kanssa. Voi kun itseänikin alkaa jo himottaa oikeasti asusteiden metsästys...

Unknown kirjoitti...

Kaikkeen tottuu. Mun oli pakko kuroa meijän pituus eroa :D
asusteiden metsästys oli oikeastaan ihan kivaa. Harmi vaan, kun se on jo takana. Miehen asusteet on onneksi edessä.

Unknown kirjoitti...

Ainiin, ja kiitos kehuista <3

Mrs B. kirjoitti...

Mä rakastuin ihan täysillä tuohon kampaan. Ah <3

Unknown kirjoitti...

:) Mä tein tonkin kanssa töitä, et löysin tarpeeksi vahvan, ja omaa silmää miellyttävän. Mun afroissa ei mikään kiinan ebay parin euron rimpula pysyis hetkeäkään. :/