sunnuntai 22. tammikuuta 2017

Suurin stressin aiheuttaja selätetty

Olen monta kertaa blogissa maininnut, miten meillä on kaikki muut hanskassa, paitsi auto. Jätin sen elokuussa O:n vastuulle, itseasiassa 19.8., 20.8. lähdettiinkin kiireen vilkkaa sairaalaan, ja auto ikään kuin unohtui.
Sanoinkin leikilläni, että olen varautunut lähtemään kirkosta ulos mun pienellä pösöllä. Harmi vain, kun pösö joutui paaliin. Joku muu ratkaisu siis piti keksiä.

Juttelin asiasta mun kummitädille ja hänen miehelleen ja asiat vähän niin kuin kolahtivat paikalleen. Vielä vähän isin apua, ja homma oli siinä. Heidän kaikkien tiedossa on ollut tämä vanha kaunotar, kukaan ei vaan meille siitä maininnut mitään.


Tänään, kun muutenkin ollaan käymässä mun kotikotona, käytiin katsomassa autoa. Ja se oli rakkautta ensi vilkaisulla. Meillä molemmilla. 


Saanen esitellä, hääautomme. Vuoden 1939 Ford Standard koko komeudessaan!





Vanha auto, juuri kuin halusimme. Ei meidän teemaan olisi edes sopinut mikään uusi, hieno auto. Tämä on meille täydellinen. Ja minä hameineen mahdun sen sisään. 

Joko teillä on hääauto? Jos, niin millainen, tai millaista olette katselleet?

3 kommenttia:

Mia-Sofia kirjoitti...

Ihan täydellinen hääauto, wow! Me puhuttiin että hääauto olisi se missä pihistetään ja mentäisiin omalla Volvo 850:lla. Se kieltämättä vähän harmittaa, mutta nyt kun rahaa onkin mennyt vähän enemmän mitä aluksi kaavailtiin niin... Näillä mennään :D

Unknown kirjoitti...

Meillä oli hääauto molemmilla tärkeä. Pelättiin vaan, joudutaanko maksamaan itsemme kipeäki ja hommaamaan auto helsingistä tai turusta. Saatiin toi oikeastaan hyvään hintaan, alle budjetin.
Meijän bidjetti on nyt niin iloisesti plussalls, että mietitään tässä mitäs nyt vielä otetaan :D

Eveliina kirjoitti...

On kyllä upea auto! Tolla kelpaa kierrellä hääparina!! :) Kiva, että asiat on loksahtanut tänkin asian suhteen paikoilleen.