tiistai 14. helmikuuta 2017

Ystävänpäivä

Olipas mukava ystävänpäivä, vaikka illan töissä vietinkin.


Yleensä ollaan käyty O:n kanssa syömässä ja leffassa ystävänpäivänä, tai tehty yhdessä jotain muuta mukavaa. Tänä vuonna mun vuoron takia ei mikään näistä onnistunut. Ja ajattelin muistaa kotona asuvaa, parasta ystävääni tulevaa aviomiestäni pienellä ja söpöllä paketilla :)

O sai aamulla herättyään aamupalan, ja lahjan jota ei kuitenkaan avannut, koska hänellä ei ollut mitään minulle.

Illalla, autossa mua odotti yllätys. O oli pitänyt korvat höröllään, ja kuunteli mua häämessuilla. Ihastuin siellä näihin Tammen korvakoruihin.
Odotin, että saan nämä vasta ensi kuussa, kun meillä on vuosipäivä, mutta ne paljastuivatkin jo tänään. 

Myös häät-lehdeltä oli tullut iloinen yllätys, ystävänpäiväkortti. Miksi ihmiset ei lähetä enään kortteja? Niitä on niin hauska saada :)

Taitaa olla myöhäistä toivottaa ystävänpäiviä?

Miten te vietitte ystävänpäivää? 

P.s. mun blogi ei ole unohtunut mihinkään, meillä ei vaan toimi netti. Eikä tää puhelimella päivittäminen ole helpointa. 

Ei kommentteja: